tisdag 20 april 2010

Visst är det förbannat

Kommer i i biosalongen som rymmer ca 70 pers. En liten mysig salong. Och bara 2 andra som sitter där då vi kommer in. Fa-han så skönt tänker jag. Och bra platser har vi. Nu ska det bli krigsfilm! Green Zone! Taggad!!
Men.. kunde ge mej fan på att det skulle gå åt hellvete. In kommer 5 stycken från ett högljutt folkslag. Det skriks och lever om! Fan, mitt i trailersarna. Jag är beväpnad med ett paraply. Min film ska dom inte få förstöra.
Ngn ber dom vara tysta för dom stör. Dom blir tysta 2 min.. sen fortsätter dom. En sitter på en sida av salongen, och de andra 4 på andra. Dom ropar över mej. Han säger "filmen har inte börjat än, det är lugnt" sen forsätter dom.

När filmen börjar är dom tysta...men det spelar ingen roll. Min mysiga filmsal blev inte som jag tänkte. Fan.

Inga kommentarer: