måndag 20 december 2010

Jag är det hårdaste jag vet. punkt.

Sliten efter dubbeldagars fylla i STHLM. Festade HÅRT på Nype, på söder. Kissie var där.. Hon ser INTE lika bra ut i verkligheten som på bilderna hennes... Sista dansen gick iiinte till henne.
Men, jag är en krigare. Stekig krigare. Så, jag satte mej på planet, sen då ja landat i skeå igen, så tog jag av mej dansmackorna, och gav mej ut för att sladda skoterleder med min bror. Vi är hårda. Det var storm. Long heil min vargmössa! Svårt skön och varm...

Besviken på att ingen skrev på förra inlägget.. Trodde det fanns någon stek-sugen iaf...

Skulle köpa en valp i sthlm med.. men han hade inte vett nog att höra av sig.. så får skjuta på det då... trist. Men men, vad gör väl ensam i sängen ett tag till. Snart får ja mej en liten tik! Namnförslag,tack!!

stekarn out



4 kommentarer:

Anonym sa...

Thea tycker hon ska heta NickeLisa ;) Haha!

Anonym sa...

Hon ser inte bra ut på bild heller...

Marre sa...

Nickeee! Vaaalp! Men så glad jag blir!:) Tellus hälsar att han vill lära känna tiken i fråga! Han hälsar också att hon borde heta Hilma.

Marre sa...

Fast Theas förslag var fasen inte fel heller! Söt-thea!