lördag 27 mars 2010

Jag är jävligt för jämnställdhet!

Är bara ledig ikväll den här helgen, så lyssna upp nu. Vi ska prata jämnställdhet. Lite brådis, ska på bio på söder. Nej, inte mackarna på söder där krysset är, utan söder som i söder där stockholms stek-elit håller till. Men lyssna nu, det här är viktigt.

I mitt hem tvingas inte mannen att stänga båda toa-locken. Där tvingas kvinnan att lyfta upp båda locken innan hon lämnar toaletten.
I mitt hem så får jag inte fan för att jag som man lagt av en rökare. Utan här ska kvinnan, efter uppmuntrande hurra-rop, lukta och betygsätta rökaren.


Det är är bara två av många saker jag infört för att bistå den växande jämnställdheten. Är ni med mej?! Nu jämnar vi ut ställdheten! ÄR. NI. MED.MEJ?????


2 kommentarer:

errelicious sa...

MEN OOOJA, ATT JAG ÄR!

Superwoman sa...

http://existenz.se/out.php?id=22593

Kolla in killen i länken ovan!!... o gör sen vad du vill med toalocket :P

"You are not your job, you're not how much money you have in the bank, you're not the car you drive, you're not the contents of your wallet, you're not your fucking khakis. You are the all singing, all dancing, crap of the world."