söndag 7 mars 2010

Vilken jeavla kväll!















Kock för kvällen var jag, stekmeister själv. Bjöds på italienskt för kvällen. Fint!













Gästerna gav betyget. Tummen upp.
Stek it like it was a korv! Efter lite drinkar var vi på G!
Eftersom det nöps i fel rumpor då jag och bror var för lika, så fick jag byta om.
Outfit-test: Do the wave!!
Wave,check.
Outfit, check.
Ute på krogen, så träffade jag kändisfrisören Bobby. En dålig bild tyvärr. Vi var nästan lika korta! Han är lite kortare än mej dock!:P Yess! Skrev till min kusin Erika, och fick veta att hon tyckte om Bobby. Och vad gör inte jag för henne! Just det, ALLT!
"Kyss Erika från mina heta läppar
Bobby"
Jag tänkte sätta den på bröstet, men lite värdighet har jag ju! Eeeeeller!?
Oh, när jag tänker på det.... mitt kontoutdrag måste se ut som ett utbetalningskonto för ett norrlänskt bolag. Ett par hundringar hit, ett par hundringar dit. Var rätt givmild i baren... ;) Stek!

2 kommentarer:

errelicious sa...

AAAAAAAAAH, jag kan fortfarande inte sluta le! Du är fantastisk! :D Tacktacktack, all min kärlek till dig! :D

Marre sa...

HAHAHAHA! Hahaaaaaha!