tisdag 8 mars 2011

FETTIS-DAGEN!

Igår bakades det semlor! Fast jag var nog inte till så stor hjälp direkt. Men jag åt dom!!
Jag. Älskar. Mandelmassa!
Och hörrni! Idag e det ju fet tisdagen, eller Fettis-dagen, hajjar ni, man säger samma ord fast olika! FETtisdagen :D Aja, vilket som.. Idag är det ju den internationella kvinnodagen, och den hedras genom att vi äter massa onyttigt! Känn er hedrade tjejer!! Vänta.... vänta hära! Internationella kvinnodagen...semlor... semlor ser ut som bröst..bröst som kvinnor har..kvinnor... INTERNATIONELLA KVINNORDAGEN! Jag fann just sambandet i pausen på scrubs!
AWESOME!!
Och jag vill ni ska blicka in den här portionen med korv-wook! (mitt sätt att firma int. kvinnodagen var att äta korv)
Tur jag satt i soffan och åt, för när jag hade ätit upp allt föll jag bara höger och låg i fosterställning en stund. Det var fint. Ät,fall, jäs.
Dock hade jag köpt fel soya, så det ser inte så gott ut. Tänkte skriva att det ser ut som nudlar, korv och grönsaker med en satans massa spe... neh, nu tänkte ja skriva det igen! På internationella kvinnodagen å allt.. fan oxå!
Tja, ni ser ju i proportion hur stor portionen är!

Stekarn out

Inga kommentarer: