fredag 4 mars 2011

Såhär liten är min hor-hårspray!

50 ml, 100 :-, klarrt och betarrt! 2 sprut, sen slut.

Såhär liten! Får en tändsticka att verka svinstor! Om ändå den där tändstickan var en fruktdrink... Nu tänker ni säkert "vilka välklippta naglar" och ngn enstaka tänker att jag fuskar på bilden. Och det gör jag. Den är inte lika liten som en tändsticka, men inte långt ifrån. Typ, som en 2:a på krogen. Och en vanlig hårspray är en 6:a. Hajjar ni då?
Såhär liten i jämnförelse med min klocka. Tiiny wiiny!

Eller som mitt nya jäger-glas jag fick av lillebror i julas! Förbannat fint jäger-glas för övrigt! Tack J-Dizzle!

Eller lika liten som den här chiquita bananen. Inte stor, inte liten..perfekt.

I kryddhyllan ser den inte stor ut ni! Nerrå! Men 10 ggr dyrare. Förresten...grillkrydda is the shizzey! Eller vad säger spider om det!?

Den får lätt plats i min man-bag! I locket, i stora facket eller i sidofickan! Men vänta, det är inte slut där! Man kan ha en liten nessesär i den med! I den ryms allt!

Summering:
Jag tycker det var värt.
Det tycker inte ni.
Jag är stek.
Inte ni.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det finns ett talessätt: don efter person, dvs du ska ha det du är van att handskas med, din stå kissare:)

Marre sa...

Hahahaha, jag orkar inte! Alltså bananen tar priset. Jag dör!

Anonym sa...

Nu är det illa! köp en billigare hårspray då har du råd med några fler santa maria kryddor, så slipper du spara in på ica´s egna... billigare... soritiment. ;)

The Man On The Hill sa...

Oj, visste inte ens att det skillde i pris.. du som håller koll på kronor, kan inte du berätta hur mkt som skiljer, kanske finns ngn här som oxå bryr sig om småslantar... hähä