fredag 6 maj 2011

Klamydia...

Blev diskussion på jobbet om klamydia i ögat. En kvinna där tyckte sig ha irriterat öga från linserna varpå det blev rött. Jag misstänkte genast klamydia, och googlade snabbt fram det och försökte bekräfta min teori.
Man kan uppenbarligen få klamydia i ögat, och då kom nästa fråga...

Om man har klamydia i ögat.. sen ser man PS. I love you och gråter. Och det kommer tårar i munnen som det kan göra. Speciellt för mej då jag har kinder som lixom leder tårar till min munn. OM ja nu hade varit en sån som grät till PS. I love you när han sjunger för henne på soffan.
Var var jag.. Jo! Om man får tårarna i munnen när man har klamydia i ögat.. smittas man då till munnen? Och likadant om man skulle gråta naken och en tår hamnar på penis? (väljer att använda ordet penis, istället för köttsvärd då penis är mer proffesionellt som läkare använder)

Kan visdomens väktare av klamydia-skafferiet säga mej om detta är möjligt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, du slutar aldrig att førvåna mej Nic! :) fetgilla denna blogg! /duvhøken ut

Anonym sa...

Naaahw, vilket fint sätt du förtäljde att det går att tränga igenom din hårda fasad, PS. I love you alltså! ;p För övrigt så har jag inget svar på din fråga...

The Man On The Hill sa...

Duvhöken, det är vetenskap vi snackar om! Det skojjar man inte bort i ett par carrera brillor!

Anonym, Jag är det hårdaste jag vet, därför törs jag säga det oxå, miss galway!