lördag 28 maj 2011

Lagen om all jävlighet

Där satt jag i bilen och tänkte, "vad faan ska jag göra?!" . Så jag åkte från strömpilen till ålidhem centrum, där det bara bor fattiga studenteroch parkerade jääävligt nära ingången. Stängde av bilen och tänkte en stund. Nä, jag behöver stöd. Ringde min kusin. Hon fick vara mitt stöd i det här. När det var som minst folk gick jag! Snabbt!
Inne! Kolla höger, ingen kontakt, kollade vänster, samma. Fortsatte gå, inte en chans jag skulle stanna! Vars är det?! Kollade höger. Kontakt! Oh, ett litet rum dessutom! Snyggt! Det här var ju inte så farligt som jag trodde!
Men vafan! Tror ni inte att burkautomaten är full så jag måste gå till kassan på ICA och be dom fixa den så jag kan panta mina burkar! FY.FAN!!

Så därför: NY TÄVLING!! FÖRSTEN SOM SKRIVER MEJ EN DIKT PÅ 4 RADER OCH AVSLUTAR MED ORDET STEK FÅR DEN HÄR PÅSEN MED BURKAR FRÅN IGÅRKVÄLL! (Hämtas på tvistevägen senaste kl 17.00. Ska på middag)
Sen vill jag poängtera en sak. Även då jag utåt sett ses som odödlig, så måste jag även äta som ni dödliga. Men den här bilden är till dej anonym, och du... skit nerre bah!

2 kommentarer:

A sa...

Du är stark
men du luktar bark
du är inte grek
men du är stek!

The Man On The Hill sa...

Kom till ålidhöjd och inkaaaassera!!