söndag 14 augusti 2011

Can U kick it?

Som så många andra födda med dessa krav att vara till synes perfekta måste jag oxå ta en paus ibland. Komma ifrån vardagen. Och nu låter det kanske konstigt att jag vill komma ifrån min vardag, men även min tillvaro måste pausas ibland.

Så när andra tar en skogspromenad, matar änder i parken med lite (inte för mkt) bröd eller vad nu låginkomsttagare gör då dom vill komma ifrån, så tar jag en tur på min Yamaha 250 YZ. Tror den heter så iaf. Vet inte. Jag betalade den, kör den och resten behöver jag inte ha koll på.





- Posted using BlogPress from my awesome stekar-iPhone

3 kommentarer:

MrMentalFive sa...

looking good! hade gærna varit med dej på lite skogsbus, vi får sikta på att jag bor hemma næsta sommar å har cykel så vi kan leka! :) jævligt kul att træffa dej som alltid, længtar oxå till jag flyttat hem! :'S puss på dej

The Man On The Hill sa...

Du hade varit mkt mkt välkommen! Och jag hoppas verkligen du kommer hem snart. Läs "snarast"! ;)
riktigt kul å se dej med, och hoppas det inte dröjjer för länge till nästa! puss cojone

Anonym sa...

Yes I can! o.O