fredag 12 augusti 2011

Missing in action!!!

Jag har borta mina dollares! Alla mina fick-pengar har försvunnit! Någonstans i mitt rum måste dom vara! Jag e så kass på att leta att jag nu vänder mej till er!Tänkte att dom borde ju säkert vara på skrivbordet någonstans. Brukar lägga dom där.. men nu, ikket :/




Jag minns att jag lirade ngn skön house-dänga på Ipod dockningsstationen. Tror det var Steve Angelo. Bra låtar. Sök på "size matters mixtape" på spottan!





Sist hade jag på mej Tiger-kavajen.. men vet inte om jag handlade på kort eller kontant. Och
vad köpte jag...? Kan det ha varit min peak-piké! Den e jag nöjd över! Men den e oanvänd än :(



Tänkte jag kanske la dom på ngt udda ställe... typ bland tränings sakerna. Men vad skulle dom egentligen göra där :s



Kanske bland kosttillskotten! Där är jag ju och nosar varje dag! Där kanske dom är! Kika där!!




Där var dom alltså inte.. :( Kanske glömde dom i ngn av påsarna? Kolla i den blå GANT- kartongen till höger också! Kolla !




Ger snart upp! :( Vars är mina pengar!

Fast jag spelade ju lite playstation 3 igår... kanske bakom hemmabiosystemet!! Kolla där bakom! Även bakom dosan!


Ni e ju skitkassa ju :( Were´s ma money!!?




Dääääääärrr!!! Där är mina fickpengar! Gud så korkad jag var! Kollade inte i mina egna fickor! dooooh! My bad! Jag ber om ursäkt! Eller nej, förresten! Jag KÖPER er ursäkt!


Cash is king, madda fackaaaaaas!!!






Inga kommentarer: