måndag 24 oktober 2011

Nya moderaterna!

Ja då har då ÄNTLIGEN den nya Kalendariumet för resten av oktober kommit! Hungrigt har jag läst igenom all dess intressanta och ypperligt finurliga upptåg man kan följa med på! Här har ju flera personer, finansierade av våra skattepengar, suttit och pressat sig till det yttersta för att sätta en liten extra touch på vår vardag som möjligt! Och ni kan aldrig tro vilka pikant påhittiga moderater vi har! Häng med bara så går vi igenom årets agenda!




5:e oktober: Studiebesök på martinssons trä! Att se Bygdsiljum är ju aldrig fel! tror dom tom har ett fik där! Men här är det viktigt att ni anmäler er i tid!


12 oktober: Invigning av den nya partiexpiditionen! Gör er fina och hylla den nya expiditionen! Lättare tilltugg kommer erbjudas! (dvs troligen salta pinnar. Ett frågetecken här kan ju dock vara om man är allergisk och var denna anmälan om ellergi kan göras så man kan få en mugg popcorn istället eller dylikt).


24:e oktober: (M)ånadsmöte! Bara humorn på denna festliga och pikanta överskrift säger väl allt om hur kul detta möte kommer bli! Men tjo och stoj undanbedes till pauser och efter mötet.


29:e oktober: Kampanj i centrala Skellefteå! Här är jag iaf säker på att det finns ett fik! Och här kommer månadens tyngd ligga! Och här får man dessutom låna en M-jacka om man inte har någon! Jag har dessutom vuxit ur min M jacka, har nämligen Large nu, så någon kan ta min! Sen tar vi en fika på stan innan dom stänger 16.00!


31 oktober: (M)ånadsmöte! Hahah! Det e lika roligt varje gång! (M)ånadsmöte! Heheh!


Upp till kamp kamrater!! Moderat i kvadrat 4-ever!

(om ngn undrar varför jag fått hem denna blankett så är det inte för att jag är politiskt aktiv, utan för att att jag tror jag blev medlem eller intresse anmäld på fyllan en gång! )



Inga kommentarer: