tisdag 12 januari 2010

Can u feel it...can u?

Så var man tillbaka. Back for never-ending steeek! Ni vet vad jag snackar om!

Hur var Rom då?
Första intrycket var "fy fan vilken ful och smutsig stad". Det repade sig, men på vissa platser var det inte vackert. Men där det var fint, så var det fantastiskt!
Ska inte kasta upp tusen bilder här, utan jag gör ett inlägg senare då jag fått alla bilder, där jag lägger upp bilder som kan intressera er. Dvs bilder på mig! Håll till godo!

Tills dess ska ni får min plus och minus lista:

+ Colusseum. Se älsklingen äta glass! Hoppas jag får lägga upp den glädjebilden!
- Pastan, eller maten i allmänhet på vissa ställen. Och att jag inte hade med mina stekar glajjs.







2 kommentarer:

errelicious sa...

Aah, ser bra ut, ser bra ut! Väntar med spänning på resten av bilderna! :D

Carla sa...

Djeez vilken liten kö det var! Måste vara stek-förmån?! När jag var där var den en aaaaning längre,.. fast jag gick före i kön. -Ministek??

//Carla