måndag 18 januari 2010

SF, svensk film...

Ni ska ska ha stort tack för att jag, min sambo och hennes vännina åkte till andra sidan stan, i en timme, för att gå på Avatar, som jag längtat efter så mycket! Med förbetalda biljetter som bara skulle hämtas ut, godis på fickan och ett sånt grymt biohumör.

Jag hade ju inte räknat med att ni är sådana som frågar fattiga om dom vill ha en macka, och då dom säger ja säger ni att ni inte har ngn.
Ni är sånna som inte ger era barn julklappar. Bara för att ni inte vill.

Som tack för att mina biljetter för 450:- inte fanns där och jag fick åka hem igen..får ni nu här en liten bildserie. Jag har valt att kalla den Fack uu. Mkt nöje,SF....














Nämen! Goddag! Och fack uu!













*
*
Jag var säker på att det låg ett popcorn... Nämen hej, SF! Fack uu!












*
Ah vad skönt med ett....vafan! SF! Fack uu!


















Under snö-täcket är Kebnekaise! SF, ni får inte se, privat ju. Så f-f-f-fack uu!
















*
*
*
Okey, ni minns den här va?! Axelbrett, lätt bakåtlutad, armarna i revolver läge, brillsen på..Sen NEVER-ENDING FAAAACK UUUU!
Till de som tycker jag är omogen... ni har uppenbarligen aldrig blivit bestulen på ett nice biobesök... och... fack uu!

2 kommentarer:

Mr mental five sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, kan va d skönast inlägget jag sett på mkt länge!! all cred till dej!! jag förstår att d erfter denna urladdning måste kännas mycket bättre och att du nu är avslappnad och klar för en helhelg i stekets tecken, i stekarstan till på köpet! rock on broder!! puss

errelicious sa...

HAHHHAA, klockrent inlägg! :D