onsdag 13 januari 2010

Nu är det kört! Men jag kör!!


Efter hot och represalier så har jag tagit beslut att ändra bilden på min dam till denna. Jag kunde inte göra den svartvit, och inte heller ändra kontrasten...damn..trodde man kunde göra allt med paint.
Nåväl... nöj er med denna glassbild på min tjej och ni som sett den. Grattis. Ni är få som sett henne på bild!


Jag vet att du kanske blir sur om jag lägger upp en bild på dej när du kalasar glass... Men jag är fullkomligt orädd! (snälla väck mej inte imorrn när du ska på jobbet och säg att jag ska ta bort den... Jag behöver min skönhetssömn!)
.
Men du ska veta,min prinsessa, att när jag ser Dej så här skulle jag krypa runt hela jorden för att säga " jag älskar dej ".
.
Det där är det bästa med hela Rom resan! Kunde betala resa igen bara för att få uppleva det där ögonblicket en gång till.
.

Vem älskar dej mest gumman...?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag förlåter dig om du gör den svartvit och sänker kontrasten... inte okej älskling