lördag 13 februari 2010

Att det ska måstas...

Känner mej som en förälder som ska uppfostra folk. Men jag tar det. Så lyssna nu!

Regel: Ge fan i att kolla på mej då jag sitter på ett fint fik och äter min macka med 4 pålägg! Fan, har ni aldrig sett överklass förr??!

Man ska alltså inte kolla in i fönstret på fik,matställen eller dyligt och kolla frestad på de andra som sitter och njuterav det de äter. Det blir inte godare bara för att jag ser att andra vill ha det jag har. Jag blir mer illa berörd. Känns som om dom tar på min macka, med sina smutsiga mynt-fingrar. Sluta med det. Jag bjuder er på en macka istället.


Nej, jag kisar inte med ögonen för att det e kul, jag gör det för att jag är full.
Däremot viftar jag med 1000 spänn fickpengar för att det är kul.
KVÄLLENS fickpengar...

1 kommentar:

S sa...

money well spent ;)