söndag 7 februari 2010

Om man inte är bäst på att springa...






... så köper man det dyraste att springa i!
























*
CRAFT- the best a stek can get!
Kommer bli skitbra ihop med mitt craft underställ!











*
*
*
*
Den här under en överlevnadssituation! Skulle sitta fint va! Prima skina- yepp yepp!


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tänkte på en sak... Tänkte köpa ett par spring-tights redan för ett år sedan, men ändrade mej då jag tyckte man såg kön-konturerna så mycket, vilket inte var så stek.
Men så tänkte jag... varför skulle det vara pinsamt om man visade lite snorre-konturer? Det vore väl snarare pinsamt om man INTE visade några konturer av kött-svärdet?

5 kommentarer:

Mr pupp sa...

fan va nice!!! tänk om man hade ett par sånna att visa upp sin sexiga bakdel med, mmmmmmmmm ;)

errelicious sa...

HAHA, alltså kött-svärdet............. !!

Stekwannabe sa...

Själv ska jag köpa mig ett par pojkshorts av märket Speedo´s idag. är det stek?

/Stekwannabe

The Man On The Hill sa...

Det kan du ge dej fan på! Se dock till att det e dom med 8 cm i sidan och inte tolv! Ska vara smalt!
Och ja...jag har speedos med 8 cm i sidan.
ha ett bra stek!

Anonym sa...

Kött-svärdet!!HAHA!! Vem fan kommer på nå sånt??! :D