lördag 27 februari 2010

fi fan!!

Har varit på 30-års fest. Jag är slirig. Slirig som i onykter. Onykter som i att dansa bugg. Jag var tjej. Det var svårt. Sen valde mackan att avsluta kvällen med en avancerad bakåt-kullebytta från soffan. Vi damsög glassplitter 20 minuter tills dom åkte. Det var kul. För jag hade snott mej en polis-mössa och en strump-dräkt från deras 10 månaders bebis.
Sen kramades vi. Sen ringde vi taxi och åkte hem. Kvällen får 4 toast. Inte 5 toast för att jag inte fick på mej konstapelns sambos polis-kavaj. Fi fan så fint det hade blitt!

Nenni norrlänningar! Nu ska stockholms stekar-elit sova! Det är en stekardag imorrn med! Och då kommer kanske bilder. Om ja tog några... minns inte. Blev till å dricka absint. "Pärsk" som ni hade sagt. " Stek" som jag säger.

steker out

Inga kommentarer: