torsdag 22 juli 2010

Im back..in afghanistan...

Så var steket över för den här gången. Jag har nu lämnat steket bakom mej och räddar världen från andra sidan jorden.
Jag ska kort sammanfatta min leave med att jag hade svinkul med lillebror på festivalen. Eller före!
Att umgås med mina kusiner var hur trevligt som helst. Jag är riktigt glad att jag och kusin F återupptagit kontakten.

Tyvärr ingen bild idag. Man måste skriva fort så in åt hellvete här nere så ingen ser att man bloggar. Dom förstår sig inte på det här med att schteek, det måste spridas för att förhindra spridning av.. eh.. oschteek (?).

Men lugn, det kommer att komma bilder med!

For now, stek out

2 kommentarer:

Marre sa...

Skönt att höra att du är på plats! Det känns faktiskt grymt kallt, kalt och oschteek här uppe nu. Känns skönt att du styr upp det framöver! Fortsätt rädda världen så länge!

S sa...

bild, bild, bild!!!