torsdag 15 juli 2010

Vi gjorde det!

Som enda ståkissarna i hela biosalongen, utom en långhårig kille framför oss (tror det va en kille iaf) så såg vi eclipse jag och lillebror! Försenade till mina bokade biljetter så kvistade jag fram till kassörskan. Givetvis kände jag henne... Förklarade att jag var lite sen och undrade om mina biljetter fanns kvar. Hon frågade vilken film... Fan tänkte jag...ska jag säga Die Hard 4...Äsch, den går ju inte längre.. fack it, jag e ärlig. Ecplise sa jag snabbt, så ingen i kön skulle höra. Vi fick våra biljetter och gick in, 2 min innan filmen började och det var trailers på duken. Allt för att förbli oupptäckta! Och då vi efter filmen smög ut i mörkret till eftertexterna, så tycker jag vi lyckades rätt bra!
Filmen ja! 2.5 toast!

stek out

1 kommentar:

Anonym sa...

så pass ændå?!!? :) Jag lyfter på hatten och saluterar en broder som rakryggad vågar erkænna att han gått på årets jentefilm, hade jag alldri vågat!! HAHAHA! BTW, va å skulle utøka glajjeførådet igår før att kunna anlænda till stekeriet med flaggan på topp men jag lyckades inte hitta nåt stekigt nog! :( får førlita mig på att relikerna levererar ett tag till...

Over and out
/M5