fredag 16 juli 2010

Oh my God! it´s...it´s... STEEEK!

Ibland kan man bara inte hejda det! Det väller över en. Man nästan kvävs av det, om man inte får ut det. Det jag talar om är givetvis som rubriken säger: stek. Känslan av att nu ska kortet brinna och cashen sprudla! Jag gillar den känslan. Den gör att jag legitimt kan köpa saker. Annars skulle jag ju dö, som tidigare nämnt. Men vad ska jag köpa.... Byxor! Byxor och elektronik. Ngt måste kopplas in efter helgen!

Igår stod jag i kassan och skulle betala. Givetvis var kortmaskinen trasig, så kassörskan bad om kontanter. No probs, min bästa vän ÄR Gustav Vasa! Så när jag halade fram en bunt klöver så följer mina parkeringspengar med! Två tre mynt av okänd valör trillar på golvet. Kassörskan kollar på mej när hon ger igen växeln, golvet där mynten ligger, sen på mej igen. Jag kollar på henne, mynten, sen på henne, tackar och bara går. Jag. Bara. Går. Vet hon inte hur man uppför sig?!


For now- stek out
.
Som ni ser så är det fest idag. Ring om ni vill festa, bada och grilla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahahahaha! Helt klart bäst just nu. Du andas schteek, du svettas schteeeek, du ÄR schteeek!