söndag 13 februari 2011

Är det en dålig utekväll..SJUNG.

Besökte Coverclub i helgen. Jag måste som, troligen Umeås främsta festkännare, säga att det här var inte bra. Det var verkligen inte bra.
Så, det enda som återstod att göra var att ha kul på egen hand.... Och vad är roligare än... kareoke när man inte kan sjunga? Kareoke, när du inte kan sjunga, med ngn du inte känner...


















Ahhh.. vi gjorde en del fina duett toner!










Sen kom en låt jag inte kunde så då sa att jag inte kunde låten och hade dyslexi så jag inte kunde läsa på skärmen.(Givetvis har jag inte dyslexi). Så han gick runt bland andra och lät dom sjunga... och jag.... jag dansade bara. Vevade igång skiten. Jag bara vevade!! Folk skrek: "There can only be one!!!"
Nah, det gjorde dom inte.. men jag vevade och tänkte. Dom skriker "There can only be one"....

Inga kommentarer: