lördag 19 februari 2011

Lämnad ensam....

Nu har min kära kusin F åkt hem... tråkigt. Det var så kul att han kom hit. Tiden går bara så fort... Det är ju han som är pappa till mina gudbarn, så det e ju inte så lätt att komma ifrån.. Så glad att han kom förbi i helgen.

Nu till ngt tråkigare... Dom här satans Facebook (FB) uppdateringarna... Alltså, för att klargöra. Man skriver intressanta saker där, som ska vara av intresse för andra. Jag har ju jeeevust många vänner på FB, och jag kan inte med att läsa om alla skriver " äta nu" där. Det håller ju inte, och det förstår ni.. Gör ni det? Jag ska lägga upp några uppdateringar här, sen skriva vad jag hade velat kommentera på dessa uppdarteringar:


1.Hungrig, borde kanske äta något. :) sen sova tidigt och hämta ----- tidigt:)
- " Jag bryr mej inte om att du är hungrig!! Ät då om du e så jävla hungrig!"

2. Har sprätta ölen :)

"kom igen... Jag har ätit, skitig, druckit, sovit, tränat osv, men inte fan skriver jag det!! Just för att ingen bryr sig!"

3. Man kanske skulle ta sej en fika på stan

"okey, jag skjuter mej i benet... TROR.DU.JAG.BRYR.MEJ???

4. Somna klockan 20 var skönt. Men nu har jag inte kunnat somna om på två och en halv timme... =(

-Eran tur.. skriv vad ni hade velat svara på den här 4:e uppdateringen! Enda kravet är att det ska innehålla ordet "as". Lycka till, tror inte ni fixar det...inte som jaag.

Stekarn out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi bryr oss inte när du sover väl, as!

The Man On The Hill sa...

Bra förslag.. men bättre kan ni!!

Anonym sa...

Hörredu, här på FB vill jag inte slösa energi på att läsa gnäll, min tid är för dyrbar, därför bör jag endast läsa om assköna stuff!! Händer det igen tar jag bort dig som vän. Så dunka in die hard i dvdn, stoppa ner handen i chipspåsen så kanske poletten trilla ner!! ;D

The Man On The Hill sa...

AHHHHH!!! I think my dick just moved!!