måndag 28 februari 2011

En helg i Övik

Lördag party med goda och nya vänner i Övik, ingen utgång dock, men vi hade nog roligare med våra charader och fyllefotboll!
Söndag...Paradisbadet- AWSOME! En av soldaterna i min grupp slöt upp på badet med. Tanken var att vi skulle brottas på krogen på lördagen, men vi brottades i rushkanorna istället!
Bastu-sittning var ngt nytt jag provade. Man skulle vara tyst, och allt skulle vara lugnt och skönt... Om det nu inte var för två soldater som ses och är fnissiga som 2 småtjejer! Att vi inte åkte ut...

Och helt seriöst... vi BROTTADES i rushkanorna (stavar jag rätt förresten på rushkana!?)
Jag fick faktiskt in ett schysst benlås på honom i högra kurvan i vilda forsen... still proud!



Saltvattens källan var skitnice! Flyta runt... Men det är inte jag på bilden! För jag hade så små badbyxor att jag generade badvakten, som sig bör. Det var däremot inte nice att få vatten i munnen. Som en tequila shot, fast utan citron och tequila.. vilket inte alls gör det till nästan en tequila shot. Men ni hajjar typ!
Nah, jag rekomenderar paradisbadet i övik! Ta spa tillägget, pynta 230 spänn och ha sjukt kul!


4 kommentarer:

A sa...

Du vet att den enda tequilashotten som gäller är om man står vid E4an i Ånäset och shottar på bakluckan på en gammal Volvo ;)

fia sa...

den kommentaren gillade jag! *tumme upp*

The Man On The Hill sa...

Hahaha! Nostalgi-shooot! Kan vi inte göra om det igen?! Alla som var me och vill göra om det får komma! Rostig baklucka, tequila, sen bad på ett stängt lufta-bad!
vad sägs?!

A sa...

Ja det är nog det ända stället jag skulle kunna tänka mig att ta mig en tequila på faktiskt! Men jag är ON!