torsdag 14 april 2011

De glänsande ögonen

Jag har glömt att berätta! Det var så underhållande att se. Hehe hur olika klasser beteer sig!

Jag var ute och skulle träffa en kompis i helgen på en krog. Dessvärre blev på det på ett student hak. Ni vet med massa folk i overaller och konstiga mössor med toffs, och dåligt klirr i kassan.
Jag tänkte, det här tar jag. Jag klarar det här. Det är inte min stil eller vad jag e van med, men jag får ställa upp för kompisen.

Men så.. där vid baren.. hehe, det gjorde min kväll!

Då står jag och ska betala underpris för en drink, och tappar en femma på golvet när ja ska ta upp en bunt med växel. Och den här femman trillar lixom mellan mina ben, jag kollar ner, och ignorerar metallen på golvet. Men i vidvinkel synen ser jag! Då står det tre tjejer och bara gläffs-stirrar på femman! Det lixom skrek "snälla, låt han glömma att han tappade myntet,så kan jag taa den sen!"

Jag kan inte hålla mej och kolla mot dom för att få 100 % skärpa på den gläffsande mynt-blicken! Det var som tre hundar som satt och tiggde! Som en utsvulten som stirrade på en som sög saften av ett kyckling ben!


Till er tre tjejer säger jag... ta dom... ta dom..! facking take´em!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Dom var törstiga på femman!!