fredag 1 april 2011

SÅ. JÄVLA. PINSAMT.


Det här blir pinsamt. Inte så pinsamt som "köp medges ej" ( ingen fara, det har hänt dom flesta, utom mej), men inte långt därifrån.

Sitter i soffan nu och gör allt jag kan för att inte måste göra det.

Ska först på gymet sen ska ja tvinga mej själv till att göra det... fyy fan! Livet är inte kul ibland.


Okey, jag tar det från början...

Jag vaknade tidigt idag, efter att ha sovit minimalt två nätter i sträck. Jobbat och varit på föreläsning. Så jag tänkte unna mej lite relax efter gymet idag. Så jag har bestämt att jag ska sola en sväng efter gymet.

Men för att slippa gå och hämta ut pengar, vilket skulle vara en lång omväg, så samlade jag ihop lite småpengar som ja lägger av mej för att inte ha i fickan.


En tjuga, 2 tior, 3 femmor och 5 enkronor!

3 femmor, och 5 enkronor!!! Jag måste alltså växla småpengarna till tior i kassan!!! Hellvetes jävlar!

Det här kommer bli så jävla pinsamt! "Hej,kan jag få växla mina smutsiga mynt, för jag har inte större valörer och jag har sparat för att kosta på mej en solning.." Ne fy fan..! Nu går jag, och jag kommer troligen hämta ut en näve hundringar och ngn femhunka ja kan be henne växla så jag har mina 60 kr att sola för. FY. FAN. FÖR. MYNT.

Stekarn out

Inga kommentarer: