söndag 3 april 2011

* Drömmer än..


Ja måste ju berätta hur det gick med mynt-växlingen!

jag tog mod till mej, drog ner mössan lite mer, och gick snabbt fram då ingen annan stod där.


(jag) - Hej ursäkta kan jag få växla till 3 tior tack?


(hon) - Njaa, vi har inte så mkt tio. (utan ens se efter!)

(jag) - ehh, okey....


(hon) - Men fråga där istället. (pekar på matstället på IKSU som hade svårt lång kö pga det var lunch-tid.)

(jag) - Du, då får det vara...

Sa hon just att jag skulle stå i kö?! Och att jag skulle fråga på ett ställe till om ja fick växla SMÅPENGAR?! Där det finns folk!! Räcker inte den där förnedringen att fråga henne!? Vem tror hon att ja är!
Kära IKSU underställde. Du är inte en bra människa. Därför kommer du aldrig bli som jag. Fortsätt sträva, men ngn stekare... det kommer du aldrig bli.


Inga kommentarer: