måndag 23 mars 2009

Jag är inte död!

Oj, jag har lovat saker och sen gått upp i rök... Ber om ursäkt, men just nu äter jag möbler och skiter flytt-lass. Helt sjukt vad jag hatar att flytta. Om ja va rik (-are) så skulle jag skänka bort alla möbler och prylar och köpt nytt allt!

Ni kanske har lagt märke till min schyssta räknare på min blogg. Tack gumman för det! Den räknar inte bara antal besök, utan också antal TUUUUSEN som ni genererar genom att besöka mej! So give me the money! Nä, det gör den inte heller... Den räknar bara antal gånger någon skriver in fel adress och hamnar på min blogg istället för ngn annan.. Men det lät rätt okey det där med antal tusen... Håller mej kanske kvar vid det... "Tjena, skulle vilja köpa den här cykeln. 6 000 sa du? Ska bara kolla min räknare om jag ... 6 besökare idag, jag tar den!" Caaa-tjing! Give me the bike!!

Appropå det, e det ngn som sitter å smyghåller på länken eller dyligt till melodifestival-succén "Tingeling- Tingeliiiing"???! Isåfall fall ser jag gärna att den någon ger mej den.Skriv den här som inlägg. Bara skriv. Typ nu redan. GE MEJ DEN!!

Nu ska jag forsätta med städet! Imorrn kommer kanske inlägget ja lovade. Ni kommer inte se på mej på samma sätt längre.... Cliff-hanger!!!:D

tack för mej... hej

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=L11kA8rxPe0&feature=related