onsdag 11 mars 2009

Varning för fruktansvärda scener

Jag har spanat... jag har rotat. Och vad som mötte mej var ngt så fruktansvärt som det här! Hur kan man göra så här. Jag förstår inte... Hemska värld! Jag vill varna känsliga läsare för det här! Som tur är inga bilder.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=260273





Det kan ju inte vara sant. Vars bor vi!? Det är givetvis tråkigt att sånt ska förkomma, men hur i hela friden tänker man då man ägnar en artikel åt att några ungdomar kissat på en dörr?! Och räckt finger åt några människor med annat ursprung.
Jag har själv en gång räckt finger åt min granne, en gammal man. Som jag idag ångrar, men jag kissade iaf inte på hans dörr. Dock tänkte jag skita på ett pars altan då dom visat sin respeklöshet mot mej,genom att inte vara hemma då jag skulle lämna en sak. Men höll mig,tyvärr. Vilket var trist,eftersom jag då hade kunnat sälja artikeln och fått en summa pengar för att ngn insnöad reporter skulle få skriva "Ung man lämnade avföring på altan och räckte finger!"
Får mig att tänka på hur rättegången ska låta patetisk då åklagaren frågar: "Kan det tilltalade resa sig upp. Stämmer det att ni den 8:e mars i år KISSADE på Aschmeds dörr?"
Och vad ska dom dömma han till? 3 års kateter-bärande? Skulle inte vilja ha vattenkrig med han etfer det, kissmannen! "Nooooo, it´s the URINEATOR! Ruuuuuun!!

Nej, jag säger, skit i kisset som på toan, och skriv något vettigt istället. Typ hur röstsystemet i melodifestivalen funkar! Ska sätta tangenterna i er SVT.. Ni kommer inte undan mina kväljningar!

Tack för mej..hej

Inga kommentarer: