lördag 14 mars 2009

Umeå-Sundsvall, Sundsvall-Umeå

Umeå-Sundsvall:

Eniro.se: 3 timmar 30 minuter

Niclas: 2 timmar 30 min



Så, den intjänade timmen ägnades åt klippbokning, skor och kolla runt lite!

Då klippningen var gjord var det dags för affärerna. Jag kollade snabbt ut vad jag ville ha. Det satte regeringen stopp för! Mina baggy jeans :( Men!! Dock gillade hon mina skor jag hittat! Fred Perry ;) hell yea! Och jackan! Så inte så dåligt... 2 av 3! Min stil bättrar sig!

Men, i Birsta köpcentrum,på JC, i provhytten brakade en häftig diskussion lös. Stuprörs jeans eller inte! Jag är emot det, damen för. Testade ca 8-9 par jeans. Men kände mig inte rikigt bekväm. Lämnade lite åt fantasin, och lite att längta efter! Och mina vader kändes inte alls lyckliga över att ha ett korvskinn över sig... Jag gör mycket för henne, men stuprörsjeans...njaaa.

Ni ska förresten få se inköpen imorrn. Min fotograf sover.... 22.00 en lördag. Kvinnor...



Melodifestivalen!! Vad hände!!? Heat rockade, Alcazar vad riktigt bra och så vinner en operasångerska. Man hör ju för f-n inte texten! Och hur glad tror dom att min dam blir då jag ska sjunga med i vinnarbilaget?! Nä, det enda som får mig på bättre humör är den här videon. Vilken kille! Ni måste se hela videon, han e så... men satan va hon skriker på TV! Opera, *HULK*... Och hon ska representera Sverige. Och det landet är jag satt att skydda...* skakar på huvudet*

Hur som helst, kolla i videon, jag tycker han är rå-skön! Jag ska lätt ta efter hans dans!



http://www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY&feature=related



Nu ska jag dricka hallon cider (alkoholfri, är ju en dag imorgon också) och sen se om jag får liv i vad som ligger på soffan och grisar! haha! Men på tok för vacker! Kanske låter henne sova... Det är ju trots allt våran 5 år och 2 månaders dag <3

Glöm inte videon nu! Kommer kontrollera sen!



Skickar också med en bild på min goooda kottletrad på IKEA!

Inga kommentarer: