tisdag 10 mars 2009

Klockorna stannar, reklamerna på 5:an upphör....

Yea, thats right!! Im in daaa hooouse!



Än en gång tänker jag med min sarkasm, ironiska inlägg och totalt värdelösa dravel,fördriva eran tid! Och jag har så mycket att dela med mej av! Någon som vet vad Apan är för något? Och vad den har med toan att göra? Det är bara en av sakerna jag ska berätta. Och mina innersta och djupaste tankar, som tex hur en hund kan slicka sig i röven utan att få en andedräkt som luktar bajja! Eller, den luktar ju inte så gott, men inte bajja iaf! Oh! Kommer att tänka på då jag tog upp skiten efter min hund med en genomskinlig påse (perverst, jag vet, men hade inget annat med mej) och sen då jag skulle knyta ihop den så kom det ett moln av odör och slog ut mitt luktsinne helt! Efter att den gett mej ett smakprov på hur det känns att bli fisen i ansiktet! Luften som kom från påsen va varmare än uteluften så det kändes verkligen som en port av djävulens redskap för att förstöra mitt luktsinne! Aja, hur som helst! Mina funderingar och lite annat. Så luta er tillbaka, för jag ska få er att skaka på huvudet!



Låååååt speeeelet bööörja!!!

* Sen slår den där tjocka sumobrottaren från fångarna på fortet på en stor rund plåtskiva med en märklig klubba*



DOOOONG DOOONG

Inga kommentarer: