fredag 10 april 2009

Jävlar va fjortis! Men efter påtryckning...

1. När gick du upp idag ? Typ 9...
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor till svin, diamanter till mej!!
3. Senaste filmen du såg på bio? Män som hatar kvinnor. Med den där jäveln som smaskade bakom mej!!
4. Favorit tv-program? Jakt och fiske! Där får man lära sig döda smaskande biobesökare...
5. Vad åt du till frukost? Keso, mackor och juice.. som vanligt hällde jag ut halva juicen innan jag drack den för att påvisa min överklass.
6. Vad är ditt / dina andranamn? Chuck Norris
7. Din favoritmat? Korvgryta, kassler gratäng och mkt mer svärmor,mammma och tjejen gör!
8. Mat jag inte äter? Underklass mat
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Haha! CD!? För fa-han! Det är 2000 talet! 90-talet tog tillbaka alla min cd´s!
10. Vilken bil kör du? Beror på vilken fest jag ska till eller om det bara är jobb.
11. Vilken är din favoritmacka? Vem vill ens veta??!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? The man on the hills stora näsa...
13. Vilka är dina favoritkläder? Armani?
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Hem till dom som gör kedjemail, skita på deras veranda och öppna deras post.
15. Favoritklädmärke? Va e det här för frågor...nu börjar jag stryka vissa..
20.Vem tror du inte svarar på detta? Tja, vem som helst svarar visst numera,eller hur Sandra;)
21. Vem tror du svarar först? 10-sekunders killen!
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Jag börjar dagen med att stiga upp 04.00, repa grannbilen, svära åt brevbäraren och sen sparka upp dörren till jobbet. Så jag säger morgonmänniska.
25. Pedikyr eller manikyr? Köra slagborrmaskin
26.Några spännande nyheter att berätta för oss? Linda Rosing har en ny kille hon va på semester med.
29. Varit i Afrika? Nä, men igår va det fullt med asiater ute! Helt sjukt va många.
33. Favoritblomma? Min tjej
35 Har du någon cykel? Jag bor på ålidhem... jag HADE en cykel...
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Kredikort? Är det underklassens platina?
41. Vad sysslar du med just nu? Tråkar ut några stackare med ett frågeinlägg.
43. Hur många tatueringar? Inga, men va faktiskt inne i tatueringsstudion så sent som igår.

Till er som höll ut till slutet: skaffa en hobby!

2 kommentarer:

Johan sa...

Chuck Norris? Det är tur att man kör med stängda kistor i sverige. Du kommer inte se bra ut efter att Chuck Norris roundhouse kickat dig "in the FACE" för att du skändat hans namn. Dags att du börjar tro på något nu, hoppet är redan ute.

What was going through the minds of all of Chuck Norris' victims before they died? His shoe.

Sandra sa...

Haha =)