torsdag 2 april 2009

Spegel spegel på väggen där...

Då slog man just rekord i antal linne-beklädda män i en och samma byggnad! Jag var nämligen på IKSU ikväll med en kompis! Trevligt trevligt! Bortsett från att de flesta hade linne, stora armar och inga ben. Som spaghetti med knut:P hehe! Så bufflar dom runt och luktar latino odecolonn parfym. Och när dom ska komma fram och visa sin alfa-hanne position genom att fråga: " humm, är du klar med axelpressen" Så svarar jag artigt: " nej, men biceps maskinen är ledig". Lätt löst, inga problem! Och sen ropar jag efter han " Och du, hälsa bengt-åke bänkpress när du ändå e där!" Så kom inte å säg att jag e dålig på konflikter.

Imorrn bär det av till södra sverige! Sundsvall! Hälsa på min älskade prinsessa! Tar med mig min trogna följeslagare! Längtar!

Har oxå introducerat en ny regel på jobbet. När ngn av dom som är med i "the crew" skriker ut: DANCIIING BEEEAR! Så måste alla dansa som the dancing bear i tingelinn låten! Om man inte för det så händer följande:
1. Person X blir knackade på ovansidan av handen med knogarna från person Y som utför straffet.
Vid vägran av punkt 1. :
Person får en round house kick to the face någon gång... när som helst, vars som helst.

Behöver jag säga att uppslutningen har varit förvånansvärt bra?

Nej dags å sova... avslutar med en dikt:

Våren är nu nära
bäst att hålla om våra kära
kanske en tjej, kanske en hund
det kostar inte en pund
men det gör bajs påsar
så nu ligger det alfa bajs ute och såsar



Inga kommentarer: