onsdag 22 april 2009

Ska det vara så...


Nu offrar jag tid av min skönhets sömn, men ja måste få säga det här. Och jag tror ni alla håller med mej. Elbilar måste ju vara det vidrigaste och äckligaste på vägarna. Satan vad dom är i vägen. Idag, sugen på att komma hem efter jobbet, jo, då va det en elbil som bildat en sju-hellvetes kö! Drog förbi dom på trean och ropade efter dom: "Andas diesel, skitskallaaar!".

Och nu tänker kanske någon, "men det e ju bra för miljön". Jojo, men hur mkt skit släppte inte jag ut då jag fullkomligt pulveriserade bilkön med mini turbon min! Va som en koldioxid-bomb som just blivit antänd! Så det går ju jämnt ut miljömässigt. Men då har vi ju bilkön som fortfarande existerar. Och JA, jag var tvungen att köra om! Varför? Överklass ni vet.

Så , Underklass VS Överklass: 0-1
Ah, nu ska jag borsta tänderna med min nya tandborste. Den borde jag lägga upp en bild på! Inte dålig! Kanske till o med ska dömma av den för er! Jo,sen funderar jag på att skriva F istället för V i vissa ord för att spegla min lite mer adligare sida.
ah, får sova på det.
tack för mej, hej


2 kommentarer:

Big Al. sa...

Du har missuppfattat det hela, elbilar domminerar.

The Man On The Hill sa...

vafalls! Va det du som körde på kolbäcksvägen 16 minuter över 1 igår?!?!