lördag 18 april 2009

Mitt senaste inköp, bortsett från boxers idag


Var och åt med en arbetskompis igår. Restaurang Maria fick äran att ta emot våra beställningar.
Blev,som ni ser här, en Julia. Mustig pizza som fa-han! Kebabkött, färska grönsaker, lök,pepparoni,lök,tomat och kebabsås. Enda minuset var att kebab köttet smakade som köttfärsen som är inuti ravioli-kuddarna. OCH att bagaren troligtvis nyste till då han strödde på den starka såsen på ena sidan av pizzan. Frånsett det och att solen höll på att steka oss innan vi drog för gardinen, så va det både gott och trevligt! Prisvärt! 99 spänn för pizza och stor dricka! Dricks-läge!

Annars så var jag på middag hos min moster idag, MKT gott! Och nu ska vi på middag med damens föräldrar och sen bubbla bubbelpool och så!

Nu skriks det att vi ska skynda oss.. men.. fint folk kommer sent. Så jag väntar en minut till.... NU! Nu kan jag gå, nu är jag fin nog! Överklass, javisst!

2 kommentarer:

S sa...

Du är ju...! :)

Johan sa...

Inte behöver du maska ut på tiden så där. Det är bara att låta chauffören ta en extra runda innan han släpper av er. Det är i alla fall så jag brukar göra. Ta ett extra glas champagne i limousinen och ta det lugnt.