onsdag 6 maj 2009

Det går inte att polera en bajskorv

Riktig skit vecka på jobbet. Får inte tag i nå sommardäck till min bil. Eller det finns, men utbudet och produkterna stimulerar mej inte. Så nu ser det ut som jag ska köra 30 mil, ENKEL facking väg för ett par däck+ fälg för 3100:- eller mer. Det e det eller sprätta dubb som gäller. Någon som vill tjäna en slant? Dessutom blev kebnekaise resan inställd, pga att fjällstationen var stängd. Det kallar jag en bajskorv till vecka som inte går att polera upp.



Däremot så ska jag å jaga i helgen ser det ut som. Det blir trevligt faktiskt! Bäver står på menyn. Och då undrar ngn kanske varför vi ska jaga just bäver. Och det är för att det är det enda djur man får jaga nu i princip och vi vill ha levande mål.



Nu ska jag på stan...bränna lite cash! Varför? Jo, för att jag kan!



tack för mej, hej