onsdag 27 maj 2009

Överklassen talar för sig själv, dvs mej

Förra veckan var en vecka av råge! Blev slirig 3 dagar, 2 av dom på skumpa! Hähäh! Hellvete så fint! Man blir jäkligt fin på lite bubbel! Delades på en flaska mellan mej å O båda kvällarna. Chääfigt.


Jo, sen en sak som bekymrar mej. Om man har en tung klocka på ena armen, kommer den armen bli större än den andra då? Tänkte om jag ska hänga på den andra stora klockan jag har på min högra hand! ;) Ah, glans då den är som bäst!

Var och hjälpte igång bilen för min skumpa kompis. Strömmen var slut. Han antog att ngn hade glömt lyset på, men hade fått en avhyvling då han nämnt det för hans andra hälf som haft bilen sist. Och då vi fick igång bilen och jag lämnat platsen så får jag ett sms som än en gång bevisar att feminist inlägg som min bättre hälft skrivit bara är slag i luften. I sms:et stod nämligen att takbelysningen konstigt nog var på då han körde iväg... Ja må då säga, flickor, att det är inte alltid vårt fel. Och det är sällan det är det faktiskt, även om vi låter er tro det. Det är bäst att göra det, för är det ngt jag kan så är det kvinnor! Jag vet hur ni tänker,filurer!

Passande nog har jag en gammal bild kvar, där en kvinna kör bil. Så, power to the dix!!! Och heil ceasar så hörs vi, feminister! ;)

4 kommentarer:

Johan sa...

Skumpa is the shit!
Om du har klena armar så kanske du kan märka en viss skillnad av klockan. Har du det? ;)

Sista stycket behöver inte kommenteras.

The Man On The Hill sa...

HAHA! Vafalls!! klena!? Den ena är lite större än den stora faktiskt!

AnnaKarin sa...

Haha vi förstår oss ju inte ens på oss själva!

The Man On The Hill sa...

Då förstår du kanske annaKarin hur jäkla bra jag e ;)