lördag 30 maj 2009

Så satt man naken och drack yoggi

Kom hem efter utbildningen, svettats som fan i värmen. Sprättade en iskall rackare, schlaaatan så gött! Käkade några pringles som ja fått av min kusse, sen såg jag Robinson. Appropå robinson och appropå vem som vann...eller, jag tar det imorrn om det e ngn som inte hann se det för att dom var upptagna med att dricka sig berusade med det andra patrasket som har njutit på yran hela helgen, medan jag lärt mej om orders och signalering. Fy fan va misslyckat.
Hur som helst.. kom hem,såg robinson, drack en kall. Kastade mej in i duschen och tvättade bort den ister-liknande höljet som omgav min kropp. Skööönt. Och man som jag är så gav jag fa-han i att klä på mej sen. Går nu runt naken, spänner ut bröstet som en matador och ruskar på min lejonman i min fantasi. Living the dreeeeam! Ingen som skriker " För fan, skyl dig människa!!". Men på torsdag kommer min rubin hem:) Så får jag klä mej, bli avsnodd pringelsen och suckar då jag plockar fram biran och en nick då jag tar juicen istället. Men det kan ja leva med! Varje dag resten av mitt liv!

Jag känner mej dessutom på gott humör. Så jag ska vara snäll. Så därför lite kort:
1. Discogolfare, skit på er
2. Du som krossade flaskan utanför min trapphusdörr- spring...
3. Du som hade druckit en skumpa flaska och lämnat på ängen- jävla wannabe!

Jo, förresten... Ante! Gjorde en shit and run utanför din gamla lya i morse!:O Och om man tar ditt förnamns första bokstav och dina två första i ditt efternamn så blir Ali. Inte undra på att du gillar pizza:P








2 kommentarer:

Anders sa...

HMPF! Discgolfare är ett bra folkslag! Bara du som hundägare som är och går på fel ställen!

AnnaKarin sa...

Haha söt Alfa...hon tror hon är en människa