onsdag 20 maj 2009

Hellvetes huliganer!!

Jodå, nu har jag fått nog av huliganismen! Igår kommer jag helt fredligt och ska köra till hunddagiset där jag betalar den nätta summan 2000:- i månaden exkl mat för att ha hunden där. Väl i sista rondellen så är det ju det här jäkla fjant-jippot med blodspottet eller vad det nu kallas då man springer 5 km, fikar och sen åker hem igen. Då står det ett troll och vinkar bryskt iväg mej så jag inte kan köra in till hunddagiset, utan måste parkera säkerligen 200-250 meter därifrån. Ja, nog va det säkert 250 minst! Och så ser jag, att han släpper förbi bland annat en tjej! pervo-gubbe! Blev så arg att ja höll på tappa hundkopplet!

Så då jag hade hämtat alfa, gått tillbaka till bilen, så började jag fundera... Ska jag gå till deras jippo-tält, fika och sen skita på deras latriner...? Brödet är säkert torrt, och latrinerna luktar säkert svettig blodomlopps-stjärt. Så det fick vara.. Men jag kommer ihåg dej gubbe!!

Gul väst, grått hår, mellan 60-70 år, ca 175 cm med krökt rygg. Är det någon som vet vars den här mannen bor, så vill jag gärna veta det.

Jo appropå det... Det har snackats mkt skit om er. Och ni har fått tåla mycket. Krav från alla håll, avgifter och straff, men jag anser ni gör gott,flug-fiskare. Heil er!!

Nu fattade nog ingen vad jag menade för ngt, och det är för att jag inte menade ngt heller, utan ville fylla ut blogginlägget med ngt som verkade som e seriös hyllning.

Och nu förstörde jag det, så nu får jag lägga in en salt bild isället, vilket va vad jag ville från början.








.

.

.

Och nej, jag har inte mc kort, jag är bara jävligt salt!

Inga kommentarer: