fredag 29 maj 2009

Så mkt...

Tack till min kusin å hennes kille som tog hand om alfa idag... Hon blev nog glad att få hänga lite extra med deras hund, Tellus, efter våran löprunda tidigare idag. Jag,Alfa och Tellus var och sprang vid I20. Trevligt!

Såg en film som var grymt bra ikväll med. "Felon". Kan varmt rekomendera denna grymt bra fängelse film.

Och tack Johan som bjöd mej på middag! Gott och bra sällskap! Du kan få äran att bjuda mej på mat fler gånger!:P

Så, nu har jag än en gång gett sken av den salighet livet har att erbjuda i våra drömmar.








Berätta vad du ser min älskade...

6 kommentarer:

Anders sa...

Felon var rikigt jävla bra alltså. Dock såg man väl den för typ ett år sen?! Kommer filmerna till Ume ett år senare eller? ;)

The Man On The Hill sa...

hähähä! Nu skojas det på överklassens bekostnad! Men då jag endast ser filmer live, dvs att dom spelar upp den i form av teater för mej, så behövde dom tydligen ett år på sig att träna sig i form igen och bygga upp scenen.. Och jag kunde leva med det extra året i det fallet ;)

S sa...

Är Alfa lös...? >=S

Anonym sa...

Är Alfa lös...? >=S

/S

The Man On The Hill sa...

ja, du va ju med:P

Anonym sa...

Nähe!