onsdag 19 augusti 2009

Ikväll dusch. Imorgon Kebnekaise


Packningen klar inför kebnekaise-resan. Jag är laddad. Nästan som inför en match. En match mellan sveriges högsta topp och mej, sveriges högsta människa. Inte längden då, för jag är rätt kort, men snackar hiarkin.

Om jag är rädd eller orolig? Jag är inte inte rädd för någonting. Eller jo, min granne, men inte något annat. Så AK, var inte rädd, jag ska ta hand om grabben din!:D Hähähä

Men OM något skulle hända, så gumman, kan du betala räkningarna som är i fönstret. Du kan min kod. Tack!

Nä,nu ska jag duscha.... Hej då, kanske för sista gången...

Mitt kanske sista ord blir: STEK.

2 kommentarer:

AnnaKarin sa...

Hörredu, passa dig. Kungen är i Ratan idag så om jag skvallrar på dig så kommer han och tar dig i örat! Om du visste vad jag och S ska göra här hemma, då skulle du också vara rädd! :P

The Man On The Hill sa...

S ska till sthlm, så jag är inte rädd;) kebnekaise, fack ya, here we cooooome!