måndag 17 augusti 2009

Jag som pappa?


Jag tror jag skulle bli en god far. Jag har nog alla de kvalitéer som behövs. Ansvarsfull, bra lärare, god förebild, rolig, rik och så mkt mer. Jag tycker att den som ser dagens ljus för första gången och ser rakt in i synen på mej ska skatta sig lycklig. Jag kan ge honom/ henne det alla snackade om i kön till ägget.


Nog om djupa tankar...


Nu ska jag låsa dörren så inte mujaheddinnen kommer. Undrar just hur han ser ut. Han kanske har skägg. Långt buskigt. Ett riktigt stort skogs-skägg, eller bomb-skägg. Jag önskar jag hade skägg egentligen. Då hade jag haft ett riktigt rövar-skägg, rutig skjorta med uppkavlade ärmar och fällt träd som B-man (uttalas som bekant "bii-mään"). Och kanske kallat mej själv för Tor istället. Mhm! Körde massa röj-såg i helgen förresten. Inte uppkavlad skjorta men dock lite moppe-musch. Alltid något. Men kunde inte kalla mej Tor. Med den muschen blev det snarare Torkel eller något i den stilen.




Inga kommentarer: