torsdag 6 augusti 2009

Nudlar, bio och lite godis och kanske nytt vapen

Dålig uppdatering beror på... (bortförklring sökes.....) ... äh, vafan. Jag har inte orkat. Så. Slut om det.

Var på bio och såg En sommar med Göran. Den får lätt 4 toast av 5! Riktigt kul och sevärd. Ngn som sett den och tycker annars?!

Jo, kanske nytt vapen imorrn... men är inte hundra på den än. Vill ha en som jag verkligen vill ha. Men är så osäker där. Mkt pengar handlar det ändå om. Eller....hyffsat.
Ngn som är nyfiken om den? Inte... som ja trodde. Då ska jag skriva om ngt mer intressant....

Eller, jag vill fråga er en sak. Det är ju inte så många besökare jag har, MEN, jag vill fråga er som har tråkigt nog att läsa det jag ibland skriver. Och min fråga är:

Om ni börjar kl 8, när går ni då och lägger er normalt sett?

Detta är av yttersta vikt att ni svarar på, för jag tror min kvinna är helt ute och cyklar med sina sov-tider. Om ni är blyga får ni gärna skriva tid men gärna kön och sen vara anonyma. Jag vet ju tex att A.L skämms lite för att han lusläser min blogg! Han älskar den. Han älskar mej. Och han gissade närmast på när alfa skulle bajsa...

Nu måste jag sova. Ska upp 4 :(

sov out

3 kommentarer:

fia sa...

få se nu, börjar jag åtta så stiger jag upp sex, alltså går jag helst och lägger mig mellan 22-23 eftersom åtta timmars sömn är det ultimata. blir klockan 24 innan vi lägger oss så blir det alldelens för lite sömn!

Sandra sa...

Intresseklubben antecknar nu! Jag försöker ta mig isäng senast kl23, somnar väl typ en halvtimme senare, jag börjar 8 varje morgon å kliver upp 07.00. Men försöker träna mej att gå å lägga mej senare. Vänja kroppen vid att sova mindre. Tänk så mycket tid jag sover bort av mitt liv annars :P

Anonym sa...

jobbar jag så blir det runt 24, då spelar det ändå ingen roll om man är pigg. Pluggar jag så blir det runt 23. Sjukt stor skillnad på hur mkt sömn som behövs om man ska jobba eller plugga! //O