tisdag 29 december 2009

Jo, det var en sak...

Jag har tänkt.
För när jag åkte ner från norrland så stannade vi till på en mack och jag passade på att kissa. Bara kissa, inget mer.
Så när jag gick ut, så mötte jag två, som andra killar hade kallat snyggingar. När jag gick ut så gick dom två tjejerna in alltså.
Det blev som pinsamt. Men egentligen så är det ju inte det! Men ändå... märkligt... mkt märkligt. Alla kissar ju. Konstigt.
......... ........ ................................................. ..................

En annan sak som var festligt var igår då det var slaskigt ute, och jag mötte en tjej. Hon såg typ nervös ut. Alltså helt stel och tänkte typ " hoppas vid min gud att han inte ser mej". varför vet ja inte. Kanske rädd att ramla, för det va halt.
Så en meter framför mej så sladdar hon till, tar en snabbt steg framåt för att återfå balansen, sparkar upp slask som landar på min jacka!
Jag märkte henne knappt ja.....

1 kommentar:

Kusinerika=) sa...

hahahahha! :P