tisdag 1 december 2009

Kan någon svara på detta!

Varför i hellvete kallar dom Zlatans mål i förrgår för "el clasico"?? Det var ett vanligt mål, och han blev helt serverad. Jag är helt seriös och nyfiken då jag undrar Vad är el clasico med det??

Imorgon ska jag och se Lars Winnerbäck! Fan så kul! Tjejen släppte ur sig ikväll att hon inte gillar Lars Winnerbäck. Kanske skulle lotta ut hennes biljett här!? Men det är ju inte själv biljetten man vill ha, utan mitt sällskap! Mja-ah! Ngn sugen??

Tack Spidepig med dam för fikat ikväll!! Trevligt trevligt! Håll på den mjuka pepparkakan så kommer jag förbi imorrn!

Fan, Lars imorgon! Nu rullar vi igång skiten med en stekar-arm! (stekar-arm är då man lixom "vevar" med armen, mamma) Steeeeeeeeeeeeeek!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL, El classico är själva matchen Real Madrid- Barcelona.

Mr NOT mental five just nu sa...

Hmmmm, äre stek med Lars Winnerbäck så måste d fan va STEEEEEEEEK att sitta på kontoret 00:17 och läsa din blogg istället för att jobba! moahahaha, känner att jag håller på att bli galen, du borde vara här med mej å dricka vin, d är väl sånt man gör på ett kontor? ;P

The Man On The Hill sa...

hähäh! Det kan du ge dej på! Ska jag måsta komma hem innan jul och ta hand om dej!?:D
Kollade du nå porr när du satt på jobbet?? Isåfall är det STEEEEEEK!:D