tisdag 2 juni 2009

Nytt inlägg,nya klarheter

Då var det gjort. Klockan 20.35 svensk tid gjorde jag ngt jag länge inte trott skulle gå. Jag hade satt på duschen, ställde mig å kissa, sen kom ja på att jag skulle ta ner fotbollsskydden som var på torkställningen ovanpå duschen. Så jag fortsatte med oavbruten stråle att kissa medans jag lyckades stänga av duschen. Den är alltså ( går och kollar...) två armlängder från stående-kissande-utgångspunkt. Förtjänar en spontan. *applåderar själv* Tackar!

Jag är ju på utbildning till gruppchef nu i veckan, och även helgen som var. Därför har jag inte skrivit något. Helt slut på kvällen. Men idag har jag tagit tag i mig. Har tvättat,städat och sjungit. Får ju fin fremmende på torsdag! Hon har visst för avsikt att flytta in oxå i sin lägenhet :s

Jo, minns ni att jag byggde en pall ihop med svärfar till jaktlaget? Jag ska kasta in en bild på den tänkte jag!

Nu när fyllan har lagt sig från brännbolls yran och det krossade glaset har sopats upp kan jag ju konstatera att nu är det fritt fram för alla discgolfare igen. Men en sak vet dom inte, det e att jag ska göra en KUPP! ja, det ska jag....och bevis ska läggas upp. Se hur stor dom är på sig då!

Sen ska jag hylla min kamrater jag tjänstgjort med på andra sidan klotet. Efter att ha kört ihop med hemvärnets blivande gruppchefer,så ser jag skillnaden på amatörer och proffs. Man inser nog inte hur väl tränade och sammansvetsad man är i sina moment och förflyttningar. Nog om det, ville bara hylla dom då jag är Han med stort H.

Nu ska jag sova! Är trött som fa-han!

im out

jo, bilden på pallen var på min mobil, orkar inte flytta över nu, var trött ni vet. Så ni får en av mina juveler!

3 kommentarer:

Anders sa...

Vad ska du nu göra?! Lämna en bajspåse i en korg eller en Nicke-shit-n-run ?!

Anonym sa...

Whats with the :S !? Du låter inte helt thrilled bejbi...

The Man On The Hill sa...

man vet aaaaldrig vad jag gör...;) stand by;)