tisdag 28 juli 2009

Bevis på stek

Ringde och klagade på ett taxibolag idag. Gumman berättade om sitt missnöje med dom från i helgen men sa att jag inte fick säga något till dom. Förlåt älskling... men jag.. fan nu gjorde jag det igen. Säger förlåt, sen kommer ett MEN.
Men jag kör nu, jag låter ingen vara dum eller ngt med dej. Så jag ringde dom, berättade vad jag tyckte, och nu får vi hemskickat taxibilljetter! Vinst! Förlåt, men jag kunde...fan, igen. MEN jag kunde inte låta dom göra det! FÖRLÅT.

Angående mitt inlägg om att plocka upp pengar från gatan:

Käkade en härlig buffé på en restaurang nere vid kajen idag. Minns inte va den hette dock. Helt okey mat ändå. Och då jag gick, så ser jag en tjuga ligga på golvet vid buffé bordet. Ingen i närheten, men kanske ngn som såg. Tog jag upp den? Absolut inte!! Min gräns passerade inte vid 20 kr alltså...

Nu ska jag sova...är snor-trött.

Säger som Paris Hilton: TTYL (talk to you later). Haha, tönt! Och inte är du i närheten av min dams snygghet! OCH! Hon har små söta fötter!

skit på er så hörs vi imorrn! :P

Eagle one out




5 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan vad du ljuger. sätter en tjuga på att du plockade upp den! :P

Anonym sa...

/O

Paris BFF sa...

D´Ah! det är faktiskt TTYN - talk to you NEVER!
Medelklass!! :)

The Man On The Hill sa...

Du kan ge dej fa-han på att jag lät den ligga, O!;) Så ge mej en tjuga nu!:D

AnnaKarin sa...

Jag har också klagomål på Det taxibolaget så dom kan gott få lite kritik. Det jag inte förstår med Paris BFF eller vad de nu heter är hur de som åker ut kan börja böla för att de inte får hänga med Paris...but why?