måndag 13 juli 2009

Snart till sthlm

Jag och ägaren till godset vi ska bo på brain-stormade lite idag om vad vi ska göra där. Grönalund, stan (dricka öl på uteservering medans damerna shoppar), middag och ev utgång. Han var gullig nog att fråga vad vi äter till frukost! Det tyckte jag var fint!

Sen fick vi order om att INTE ta med handdukar, eller för att citera: " Ge fan i att ta med egna handdukar!". Han hade köpt handdukar för vårat besök! Naaajs!


Men nu undrar jag, som norrlänsk stekare, vad behöver jag nere i sthlm?

Våldtäktstrosa är det enda jag kommit på hittills. Har ni några tips om mer saker man kan behöva i stor-schtan? Eller var man kan köpa en våldtäktstrosa i storlek M?


Äh, jag kör! Nu ska jag visa 08:orna hur man steker!!


Facking stek out
Stockholm, nu kööm jah!

Inga kommentarer: