onsdag 1 juli 2009

Jag blir äcklad...

Ser eller hör jag en enda hyllning till åt Michael Jacksson så lackar jag ur! Jävlar va less jag är på att sätta på TV´n på morgonen och sätta på MTV för att lyssna på lite morgon-musik, sen är det ngn vidrig musikvideo till wacko-jacko! Jag blir spyfärdig. Kväljningarna kommer. Sen kommer ilskan. Släpp det för fa-han. Visst är det tråkigt att han dog så "ung", men va fa-han! Ge mej min morgon musik tillbaka,era svin. Det är det enda jag begär. Så gör mej nu nöjd.

Och det gäller er andra också. Så, nog talat om det nu.

Själv har jag än en gång tillbringat eftermiddag hos veterinären, blåst 1800 spänn och vattenfyllt hunden. Som vilken eftermiddag som helst.

Men nu ska jag se klart Armageddon. Lite bögigt att se den själv, men jag ska tänka på min verktygslåda, skratta i slutet av filmen och kissa ståendes utan händer innan jag går å lägger mej.

Filmit out

Inga kommentarer: