tisdag 7 juli 2009

Vafalls?! Har öfverklassen blivit galen? Eller bara riktigt skitnödig?


Hela jag älskar valören av de högre graderna. HELA jag. Där inkluderas min för övrigt exklusiva bakdel. Så då jag vaknat, klivit upp och ska gå på toan, så vill jag att det första som vidrör min frambajskorv, eller i sällsynta fall på morgonen, mitt arsle, att det är sedlar. Då helst Gustav Vasa. Inte för att det är ngt speciellt med honom just, utan bara för att det känns bäst så.

Dagen börjar bäst så. Och precis så vill jag ha den. Precis så.

Och där kom jag på inläggets fråga:


*Om man tappar en slant eller flera på backen bland folk så dom ser ER. Vilken valör drar gränsen för att plocka upp den/dom igen. Och inte låta den/dom ligga?

(Och nu utgår vi från att det är lite bökigt att plocka upp dom. Tex att du måste ställa ner matkassarna eller hoppas ut ur bilen för att du hunnit sätta dej)

50-öring, 1 krona, 5 krona, 10-krona, sedlar?

Var nu lite "wild and crazy och berätta, ni får givetvis vara anonyma (snålisar).


Nah, nu ska jag ut i regnet och hämta prinsessan!










-

-

Mr Vasa. The best my ass can get!

4 kommentarer:

Anders sa...

Jag antar att det är dina egna lappar som du tejpat ihop?

AnnaKarin sa...

Haha, du går in för det där!

The Man On The Hill sa...

haha! Born 2 it!;)
Svara på inläggs-frågan nu!:D

fia sa...

jag är mittemellansnål, en femma skulle jag lätt plocka upp!