måndag 28 september 2009

Här klargörs vad kärlek är

Kärlek är när man,innan man somnar ligger och tittar på kvinnan brevid sig och tänker "henne ska jag gifta mej med". När man vaknar, och med sömn-druckna ögon tittar på henne brevid sig och tänker " hon vill jag ska bli mor till mina barn". När man vaknar mitt i natten, är i stadiet mellan vaken och sovandes, kysser henne länge tills man somnar igen och bara har vaga minnen av vad man gjort. Man har bara handlat på känslan.

DET är några tydliga tecken på att man älskar en person... och alla stämmer in på mej. Jag beundrar min kvinna som den grekiska gudinna hon är för mej!
Det här inlägget är för dej gumman.

2 kommentarer:

AnnaKarin sa...

Åh jag måste nästan torka tårarna. Va fint :)

The Man On The Hill sa...

glöm inte att jag är stenhård annakarin!Sten.hård. Like a rock!!